Blandade tankar

Våra dagar bara rusar förbi och jag hinner knappt med.

Mollys tänder spökar fortfarande och febern kommer och går. Igår låg hon däckad halva dagen i 40 graders feber för att ha 37,0 på eftermiddagen…

Idag har vi varit och fikat med bästa fotografen Sarah. Hobbyfotograf med så mycket på sin lyra. Hon är en av de mest fascinerande personer jag känner, att hon säsongsarbetar på Antarktis varje vinter (det är vår där då med bara -40grader…) är bara en av alla de saker som trollbinder mig.

Ikväll sitter jag som vanligt och jobbar. För en gångs skull så skapar jag dock inget utan jobbar administrativt. Har levererat smycken till 3 återförsäljare i veckan och behöver en liten paus från skapandet idag.

Ja, det är tröttsamt att vara aktiv med Molly på dagarna och sen jobba hela kvällarna, men allt det jag gör nu kommer vi att ha tillgodo när jag börjar jobba igen. Vilket förresten både känns roligt och skrämmande. Bara tanken på att vara utan Molly på dagarna är outhärdlig!!!

Kommentera

