Dåligt minne

Jag vet inte varför jag inte har skaffat någon kalender för 2010, men så är det. Vanligtvis funkar det bra, men inte denna veckan.

Vi har aktiviteter varje dag den här veckan och jag har koll på allt i huvudet. Ja förutom morgondagen. Jag vet om att jag har något inbokat då, men har ingen som helst aning om vad!!!! Jag har verkligen försökt komma på det, men inte ens det minsta fragmentet kommer fram. Så det är väl bara att invänta morgondagen och ett samtal från någon som undrar var jag håller hus…

4 responses to “Dåligt minne

  1. Jobbigt läge alltså..🙂

    Angående byrån så får vi nog slåss om den, för jag älskar den!😉

    Kram

  2. Inte fotografen väl?

Kommentera

