Bokslutstrött

Nej då, jag är in te längre sjuk trots min frånvaro här (och hos er andra).

Jag har helt enkelt slitit med bokslutet och ögonen har gått i kors på mig. Det är väl egentligen inte min grej och hade hellre sett att någon annat hade gjort det åt mig (läs: Joakim), men tycker jag att jag måste förstå hur allt hänger samman för det är ju ändå mitt företag så därför har jag gjort allt själv🙂. Fast Joakim har fått en hel del frågor, det ska jag inte sticka under stol med…

Min förkylning är i alla fall borta, men jag smittade Molly så nu är det hon som snorar. Fast hon kämpar på och vi har det bra.

4 responses to “Bokslutstrött

  1. Konstigt – bland de första tankarna hos mig idag var: Det var länge sedan jag såg ett livstecken från Maria.

    Bokslut. Jag blir trött bara av att läsa ordet.😉

    Önskar dig/er fina dagar! Kram!!

  2. Duktig du är! Jag har faktiskt bokat in mig på ett möte hos skatteverket idag för att lära mig hur jag ska deklarera min näringsverksamhet..Men det tar emot, roligare saker finns ju! Hoppas att allt är bra med er annars =)

    • Är jag knäpp som tycker att det låter kul med mötet på Skatteverket??? Klart det finns roligare saker att göra, men samtidigt är det ju kul att ha en näringsverksamhet att deklarera😉. Kram

Kommentera

