Tänder

Idag bröt den fram, Mollys första tand :). En framtand i överkäken är det som vann och det är fler som är på väg. Jag har alltid sagt att jag ska sluta amma när tänderna har kommit så det är väl något jag får börja tänka på nu. Fast än är jag inte redo att ta den kampen…

4 responses to “Tänder

  1. I överkäken? Det måste vara lite ovanligt!
    Vera har fått två och jag har inte heller slutat amma än! 🙂 Har heller ingen direkt tanke på det. Har inte märkt någon skillnad med eller utan tänder. Om jag gör det, då kanske jag funderar på saken…

    • Ja visst är det lite ovanligt med överkäken, det tycker jag med. Det intressanta är att hon har 5 tänder till på gång där uppe och ingen där nere… Märker inte någon skillnad på amningen än så länge så vi kör på som vanligt ett tag till. Kram

  2. Tänder ja. För mina ungar har det gått snabbt att få fler då de väl fått en…. 🙂

Kommentera

