Nya tv-vanor

Hamnade framför ”Halv åtta hos mig” för första gången i måndags och sen var jag fast…Tyckte det var härliga människor och ett lättsamt program. Samt väldigt kul att titta in hos folk😉.

Kan bara konstatera att sen jag blev mamma så har mina TV-vanor ändrats radikalt. Förr såg jag programmen som började 21 och 22, nu blir det mest dagtv under tiden jag ammar. Många program som går då som jag inte har intresserat mig för innan. Som Top Model. Det har jag helt missat tidigare, men nu ser jag det nästan varje dag… hmmm.

6 responses to “Nya tv-vanor

  1. Jag ser också på Halv 8 nu när jag är hemma mycket. Kul att kolla in folks hem, som du skriver, och ibland får man inspiration av recepten också.

  2. Hihi känner igen det där. Kvällstv- inte så mkt. Dagtv- jajamen.
    Halvåtta hos mig är en av favoriterna. Men nu sitter jag här fast jag borde gå och lägga mig…ska nog göra det nu.

    Kram!

    • Borde också gå och lägga mig, men sitter och jobbar och lär väl göra det ett par timmar till… Hade tänkt att läsa bloggar (bla din) också, men har inte hunnit med… Får lämna det till morgondagen. Kram

  3. ”Halv åtta hos mig” rockar! Jättebra program som bara är en halvtimme.

Kommentera

