Krypis

En snabbrapport från ett soligt Vemdalen :). Jag glömde ju bort att jag inte har täckning för att mobilblogga här och någon dator har vi inte med oss, därav den klena uppdateringen. Ska berätta mer om allt när vi kommer hem. Molly har gått från dunderförkyld till lite mindre förkyld. Hon har troligtvis smittat mig för jag vaknade med halsont och huvudvärk i morse. Eller det kanske var champagnen och rödvinet från födelsedagsfirandet som satte sina spår… Det mest fantastiska som hänt är att Molly nu kryper på riktigt :). Det var igår som hon helt plötsligt bara stod på alla fyra och sen bara kröp och kröp och kröp. Mammahjärtat slog extra slag. Älskade stora lilla tjejen!! Hon går nu under namnet Krypis här uppe. Filmbevis kommer på måndag. Nu blir det promenad för det är ju bäst att passa på när solen väl visar sig.

6 responses to “Krypis

  1. Krya på dig! Skönt att du firat födelsedagen ordentligt 🙂

  2. Wow vad kul! Vill se! Mats hävdar ju att Vera kryper, fast hon hasar fram. Jag försöker säga att en definition måste ju åtminstone vara att magen lyfter från golvet, haha!
    Grattis grattis grattis!
    Och du, jag kollade upp din adress själv och skickade tvålprovet, hoppas du inte tar illa upp att jag hitta-punkt-se-ade dig! 😉
    Kram!

    • Lovar att filma imorogn och lägga upp. Molly har ju också hasat sig fram på magen tidigare och jag tyckte ju att det var kryp, men nu när man ser hur det ”ska” se ut så märker jag att jag hade fel tidigare…

      Klart att jag inte tar illa upp, gulligt att du fixade det då jag inte hade någon uppkoppling så jag kunde maila dig .

      Kramar

  3. Duktiga Molly. Helt plötsligt, bara sådär. Väntar med spänning här hemma också 😉

    • Ja det var verkligen ”plötsligt händer det” :). Nu kryper hon riktigt snabbt, bara efter ett par dagars träning. Undrar var det ska sluta…

      Kram

Kommentera

