Vår vecka

Vi har en riktigt rolig vecka framför oss, men tyvärr har den inte börjat så bra då Molly är genomförkyld.

Så dagens besök hos Camilla fick vi ställa in😦

På tisdag är det tänkt att vi ska träffa fotografen och lämna ett gäng (tror jag är uppe i 80st nu…) smycken som ska ut i shopen. Hon har ju varit på Antarktis sen i höstas och hon är hett efterlängtad av mig!!! Inställt, tyvärr.

På onsdag åker vi sen till Vemdalen med samma härliga gäng som i fjol🙂. Åh så kul det ska bli!! I år har vi lyckats tajma in det med min födelsedag så champagne och tårta får jag allt ta och fixa för det är ju inte varje dag man blir 38…

Ja veckan låter rolig i alla fall, får hoppas att Molly kryar på sig så att vi kan åka på onsdag.

5 responses to “Vår vecka

  1. Grattis i förskott! Jag hoppas att presenten dyker upp imorgon🙂

    Hoppas att Molly blir frisk snart!

  2. Aha, födelsedag! Grattis Maria trots att jag inte vet exakt vilken dag det är:)
    Önskar er en toppenresa och att lilltjejen kryar på sig.
    Kramar!

    • Tack🙂. På fredag är det jag fyller år. vet inte om det är så mycket att fira, men ett litet paket från min dotter hoppas jag att jag får😉. KRAM

Kommentera

