Småkrasslig Molly

Molly har blivit förkyld med hosta och lite feber. Hon har mest legat hos mig eller Joakim och sovit eller bara myst. De få stunder hon har haft spring i benen och velat leka har hon orkat i 10 minuter innan gråten fallit på.

Jag däremot har haft spring i benen mest hela dagen… Jag började dagen med att putsa fönster och sen har jag dammat, putsat köksluckor, dammsugit och plockat till förbannelse. Hur mycket saker kan man ha?????

Nu sitter jag och jobbar lite. Har knappt gjort det på hela veckan och det hopar sig… Så det är bäst att jag lägger på ett kol nu.

4 responses to “Småkrasslig Molly

  1. Hoppas att lillgumman snart blir bättre, jag vet hur det är . Almis hade feber i veckan som gick och det är så jobbigt att se på när de inte mår bra. Hoppas att du fick lite jobb gjort!! Kram Susanne

    • Usch ja, det är så jobbigt att se ens lilla tjej må dåligt.

      Jobb? Nja, tyvärr inte så mycket som jag hade tänkt mig, men jag blir nog färdig någon gång… hoppas jag😉

      Kramar

  2. Hälsa Molly att hon ska krya på sig:o)

    Ja jösses va mycket skräp man har hemma, jag undrar ibland om jag verkligen behöver allt!!

    Nu blir det prommis i vårsolen för vår del.

    Kram!

    • Jag hälsar henne det🙂.

      Nej jag är övertygad om att jag inte behöver allt och vissa saker förstår jag inte ens varför jag har köpt från början…

      Hoppas ni får en mysig prommis i solen!

      Kramar

Kommentera

