Vår lördag

Jag har nu börjat jobba i pärlbutiken varannan lördag så jag har varit där idag och Joakim och Molly har myst på hemma.

Nu ska vi ut och äta (och dricka lite vin) med Lotti och familjen som är i stan🙂. Får väl se om vi hinner hem innan Melodifestivalen eller inte…

Jag är kluven till vem jag vill se som vinnare. Salem är ju min favorit även utanför festivalen så han får gärna vinna för mig. Men skulle Darin, Anna, Andreas eller Peter vinna så funkar det för mig. Jag är visst en balladtjej i år vilket jag aldrig brukar vara. Om någon av de som jag inte har räknat upp vinner så måste jag erkänna att jag blir lite sur… Vilken låt vill ni se som vinnare?

Ha nu en härlig lördagskväll allihopa ♥♥♥♥

Kommentera

