Sömnlöst IGEN!

Botten är nådd. Nu kan det bara bli bättre. Det måste det.

Inatt när klockan var 02 så hade jag redan varit uppe med Molly 3 gånger!!! Resten av natten fortsatte i samma takt och jag har ingen aning om varför. Inga problem med magen som natten innan, men likväl så vaknade hon skrikandes med max 1 timmes mellanrum…

Så, fokusera på något roligt istället Maria. Nu åker vi till Kista och äter lunch med bästa Pifflan och glömmer nattens bravader.

4 responses to “Sömnlöst IGEN!

  1. Som tröst kan jag säga att 3 gånger innan 02 är ingenting när vi har dåliga nätter här.
    Hur som helst, se det positivt! Botten är nådd eller att det finns sämre bottnar;) Hoppas i vilket fall att det vänder nu och att ni får sova.
    Kram och trevlig helg!!

  2. Tänk på att vara rädd om dig Maria!

    Du kanske behöver få sova en hel natt snart…
    (har själv katastrofal sömn nu sen ett tag tillbaka o vet hur mycket det påverkar mig/oss)

    Önskar er en fin Helg! Varma kramar!!!

    • Tack för din omtanke! Visst är det så att en hel natts sömn skulle vara ljuvligt för jag kan inte påstå att jag är en speciellt trevlig människa just nu… Kram

Kommentera

