Bajs

Idag gjorde Molly en ”Vera”, dvs raketbajsade över hela mattan, golvet, sig själv OCH Joakim :).

Jag har ju lärt mig av Mikaela hur man ska göra så när Joakim började skrika högt i badrummet så sprang jag dit med kameran och förevigade det hela och kunde inte sluta skratta. Joakim kunde dock hålla sig eftersom han hade bajs på både mage och kalsonger. Hahaha, så fick jag mig dagens första skratt :).

4 responses to “Bajs

  1. Hahahaha, vilken syn.. Andreas berättade för mig att han inte kommer byta blöjor alls.. iaf inte om det är bajs i.. 🙂

    Då berättade jag att jag kommer sluta laga mat och vika tvätt helt tills han ändrar sig, han ändrade sig… 😀

  2. Är dom inte för rar våra små flickor – mycket bajs är inte att leka med; speciellt inte för pappor :).

  3. Hahahaha! Visst är det roligt! En bild man kan bära med sig och plocka fram och få sig ett fniss!

  4. Haha, va roligt. Det var ett tag sen Elvin raketbajsade. Men då fick både Magnus och jag byta om, samt att jag torkade golvet medan jag höll ena handen över bröstet som läckte mjölk, hehe.

Kommentera

