Gott-gotti-gott-gott

Mikaela tipsade om hemmagjord mangopuré så det har jag fixat idag. Så lätt och enkelt att jag inte fattar varför jag inte har gjort det tidigare.

1 mango och 1/2 banan körs i mixern tills det är puré. Molly åt glupskt och resten ligger i istärningar i frysen :).

Någon som har fler lätta recept att dela med sig av? Jag som trodde att jag skulle laga allt från grunden köper mest burkar till Molly och jag behöver inspiration för att komma bort från burkträsket!!!

3 responses to “Gott-gotti-gott-gott

  1. Vad kul att Molly också gillade! Vera älskar den.

    En annan favvo är kött (jag har kokat högrev) eller kyckling som man kokar med rotselleri och morot. Jag har tagit ca 200 gram kött, en bit rotselleri, en morot. Blir ungefär ett istärningstråg det med! 🙂

  2. PS. Sist kryddade jag kycklingen med lite dragon. Det gillades också!

  3. Har inga bra tips, men tackar själv för tipsen här tills det är dags för Elvin att börja äta fast föda:o)

    Kram!

Kommentera

