Shopping

Ja, jag erkänner att jag inte kan låta bli att handla till Molly. Jag är fullt medveten om att hon har precis allt hon behöver och jag och Joakim har sagt att det är inköpsstopp nu, men likväl kom jag hem med klänningar, tunika och body igår. 

Detta är en av klänningarna och visst är den och volangbyxorna väldigt söta?? Den var så billig, bara 79:50 på H&M så jag var rädd att den skulle ta slut snabbt så jag kände mig tvungen att köpa den då den kommer att vara perfekt i sommar. För säkerhets skull köpte jag en likadan till hennes kompis Alice i Malmö…

5 responses to “Shopping

  1. Klart du ska shoppa! Njuuut! 🙂

  2. En sån härlig klänning hade inte jag kunnat gå förbi utan att köpa. Det gäller att passa på och handla medan det fortfarande är du som styr vad som ska handlas. Ibland saknar jag den tiden då jag kunde välja kläderna. 🙂

    • Javisst är den härlig!! Oj, det känns långt bort i framtiden att jag inte kan välja kläder åt henne, men jag antar att det händer fortare än jag anar… Kram

  3. Men jösses!
    Den där hade inte jag heller kunnat motstå.
    Åh, vad jag saknar bebistiden när man fick välja själv vad dom skulle ha på sig.

Kommentera

