Lunchrapport

Idag när vi satt och åt lunch på Ljunggrens så blev Molly uppraggad ;).

En tjej från en agentur kom fram och undrade om hon ville komma på casting för ett blöjföretag imorgon och ja, varför inte? Så imorgon eftermiddag blir det fotografering inne i stan och sen får vi väl se vad som händer. Att Molly gillar kameran vet vi ju, men undras om kameran gillar henne hihi.

Lunchen var för övrigt mycket trevlig och jag förundras över att en lunch med vänner numera tar minst 3 timmar, vi är väl alla lika snacksaliga och har inga tider att passa ;).

4 responses to “Lunchrapport

  1. Ah, lilla söta Molly! Klart hon ska vara modell! Hoppas vi får se bilderna efteråt.

  2. Camilla- Klart jag visar bilderna, hoppas bara det går att få dem :). Modell? Inte vad jag hade tänkt mig direkt, men vi går dit och ser vad som blir. Kram

    Jenny- Ja, roligt och oväntat. Ska bli kul att se hur många mammor där finns som bara drömmer om att barnet ska ”lyckas”. Kan säga att jag inte är en av dem. Kram

  3. Vad roligt, du får uppdatera oss om hur det gått när ni kommer hem.. 🙂

Kommentera

