En fråga

Nu har jag en fråga till alla er som har barn, är gravida eller försöker bli gravida. Använder ni er av barnNet.se ?? Om ni gör det, hur ofta är ni inne på sajten och vad använder ni den till?

Fråga gör jag för att jag är funderar på om det är en sajt jag ska satsa på eller ej.

8 responses to “En fråga

  1. Vad är det för site? Aldrig hört. Måste undersökas!

  2. Hade faktiskt aldrig hört talas om den heller! Ska också kolla.

  3. Har jag aldrig hört talas om.

  4. Jag har inte heller hört talas om den, jag använder minbebis.com och så kikar jag liiiiite på familjeliv, som jag dock inte gillar något vidare..
    Men minbebis är bra tycker jag…

  5. Tack för feedbacken!!! Jag hade inte heller hört talas om den tidigare så det finns nog andra ställen jag ska lägga mina pengar på istället😉. Kramar

  6. Inte barnnet.se! Lägg pengarna på annat. Dopguiden.se eller familjeliv (men givetvis dyrare men bra besöksstat.) Kram

Kommentera

