Finbesök hos oss

Det mesta kretsar kring vädret just nu. Vi väntar roligt besök från Malmö ikväll och den stora frågan är ju om han kommer fram med SJ eller inte… Frågan är också om man kan spela fotboll utomhus när det är så kallt?

Vi ska nämligen bli ”fotbollsföräldrar” till en 15-åring för en vecka🙂. En helt ny värld för oss, men så kul det ska bli!! P kommer hit för att provspela med vår favveklubb och det blir hämtninger, lämningar, mat, mellanmål och all annan markservice.

Får se om jag hinner med att skriva på bloggen eller om jag återkommer på lördag när jag har återhämtat mig😉

3 responses to “Finbesök hos oss

  1. Det blir hårdträning inför tonårstiden:o)

    Kram!

  2. Av egen erfarenhet kan jag meddela att 15-åringar ju är superbra på att leka med bebisar så visst kan du få en stund för annat.
    Mellanmål kan han nog fixa själv hoppas jag?;)
    Kram

  3. Jenny och Sofia- Ja det var allt träning det, skönt att det dröjer lite tills Molly är i den åldern. Han har själv tre yngre syskon så att leka med Molly gick som en dans🙂. Kram till er

Kommentera

