Molly med den fantastika musiksmaken!

Idag när katten (Maria) är och jobbar så dansar råttorna (jag och Molly) på bordet. Men efter mycket dansande och lite pulkaåkande blev Molly lite ledsen och kinkig.

Då tänkte jag att jag måste muntra upp min dotter med lite musik. Sagt och gjort jag satte på Kleerup s album och hon har legat som i trans alldeles lugn och njuter av Kleerups electrotoner.

Det finns en slutsats att dra av detta. Drömsk electromusik lugnar oroliga små barn. På Molly fukar oxå Kraftwerk, Zeigeist och The Knife.

Det värmer ett gammalt synthjärta att far o dotter kan digga lite skön synt tillsammans.

KVALITETSTID!

One response to “Molly med den fantastika musiksmaken!

  1. Ja det stämmer verkligen att electromusik söver Molly :). Ett sting av avundsjuka känner jag som missade er mysiga dag!! Puss på er

Kommentera

