Utmanad

Detta inlägget har legat som ”Utkast” bra länge nu!!! Alltid när jag ska fortsätta skriva så vaknar Molly… Den risken finns visserligen nu också, men Joakim är hemma så nu äntligen ska jag bli klar!

Sara började med att ge mig utmärkelsen och utmaningen, sen följde både  Mikaela, Sofia och Camilla i samma fotspår. Tack fina ni för att ni tänkte på mig🙂.

 

Sju intressanta saker om mig själv ska jag skriva. Intressanta? Knappast, men här kommer lite om mig.

Sist det var skottdag så friade jag till Joakim. Han sa nej.

Jag är besatt av kuddfodral, presentpapper och band. Jag bara köper och köper och har ett gigantiskt lager här hemma, men kan ändå inte få nog…

Jag är vänsterhänt och hoppas att Molly också blir det.

Jag kan vara snål när det gäller att köpa dyra plagg till mig själv, men när det gäller Molly så förvandlas jag till en slösa och tittar aldrig på prislappen… Tex 399kr för en klänning hon har använt en gång, urdumt.

Jag hatar att vara med på kort och gömmer mig gärna när en kamera kommer i närheten.

Jag är väldigt otacksam att skicka alla former av kedjebrev till för jag svarar aldrig på dem. Det kan stå att jag får miljoner år av otur om jag inte skickar vidare dem, men jag flyttar dem ändå direkt till papperskorgen. Denna utmaning är väl då undantaget som bekräftar regeln antar jag😉.

Jag är förmodligen en totalt ointressant person för när jag bad Joakim säga något intressant om mig kom han inte på en enda sak…

Nu är tanken att jag ska skicka vidare utmaningen till 7 personer, men de flesta har redan hunnit få den vid det här laget så jag låter er som vill föra den vidare istället.

2 responses to “Utmanad

  1. Han sa nej!?!?!?! Sicken skit!😉 Och sedan kom han inte på något intressant att berätta om dig?!
    Annars har han verkar rätt sympatisk, men nu föll han några pinnhål!😉

    Presentpapper. Ja, visst! Band! Jadå. Kort, papper och allt annat möjligt pyssel som man kanske möjligen kan komma att behöva någon gång…

    Bebiskläder SKA man väl få frossa i! Jag tror man ångrar sig i efterhand om man inte njuter fullt ut av bebistiden – och i den ingår shopping!🙂

    • Ja han sa nej och nu när jag har tänkt efter så har han gjort det två skottdagar!!!!! Dåligt, men tack och lov så har han andra bra kvaliteter😉.

      Skönt att det inte bara är jag som frossar i papper och annat kul och angående bebiskläder så håller jag med. När ska man annars få köpa en massa saker som bara hoppar på en i affärerna?

      Kram

Kommentera

