Liten sjukling

Molly vaknade redan kl 01 och ville absolut inte ligga själv så det var bara att bära över henne till oss. Hon ville äta vid 02 och jag reagerar på att hon knappt får i sig något. Ett par timmar senare känner jag att hon bara blir varmare och varmare och kollar tempen som är 38,2. Fram med Alvedon och sen kunde inte jag sova mer. Har bara legat och tittat på henne så att hon andas. Ja så nojjig är jag när Molly blir sjuk för första gången. Nu sitter jag med en sovande tjej i famnen och hoppas att febern snart går ner.

Kommentera

