Hjärtesöndagen

Som ni vet så är vi inte stora anhängare av Alla hjärtans dag utan vi försöker göra varje dag till det istället. Således har det inte blivit något firande hos oss, fast jag har nog berättat för både Joakim och Molly att jag älskar dem lite fler gånger än vanligt och tänkt på hur lyckligt lottad jag är.

Dagen började annars inte så kul för jösses vad jag har ont i halsen! Känns som sandpapper och ajaj, ont gör det. Vi hade tänkt att åka till en nyfödd och hälsa på idag, men det avbokade vi. Det sista jag vill är att smitta en liten bebis.

Så vi har bara haft en lugn och skön hemmadag. Jag sov 2 timmar mitt på dagen=en sån lyx!! och Molly somnade också så Joakim passade på att baka ännu mer bröd. Vi har slötittat på tv, lekt med Molly och ja, så mycket mer än det har det inte blivit.

Men eftersom det är Alla hjärtans dag så kommer här en bild på våra favorithjärtan. Det röda fick jag och Joakim som kärleksgåva för 10 år sedan och det guldiga fick Molly när hon föddes. Båda är gjorda av Joakims begåvade bandomsvän Malin och vi vårdar dem ömt ♥ ♥ ♥.

2 responses to “Hjärtesöndagen

  1. Va fina hjärtan:o)

    Vi firar inte heller alla hjärtans dag, myser på som vanligt bara, hihi.

    Krya på dig!

    Kram!

Kommentera

