Hemsk händelse

Nej det blir ingen bio för oss idag :(. Molly mår mycket bättre, men min förkylning har blivit värre under natten och nu är jag helt sänkt. MEN det är absolut inget att klaga på, det finns ju miljontals saker som är värre.

Som den stackars killen som igår tappade sin mobiltelefon på spåret, hoppade ner och inte lyckades komma upp på perrongen igen så tåget kom och han dog. Synen av paniken han måste ha känt när han såg tåget komma och förstod vad som skulle hända har jag haft på näthinnan hela natten. En sån fruktansvärd händelse!

Kunde inte somna förrän Joakim hade lovat mig att han sldrig skulle hoppa ner på spåret för att plocka upp något (Molly undantaget). Jag hoppas att ingen av er heller skulle komma på den tanken. Det är inte värt det.

7 responses to “Hemsk händelse

  1. Fruktansvärt, får tårar i ögonen bara av att tänka på det! Krya på dig. Kram

  2. Så hemskt. Min pappa såg en gång en ung kvinna som tog livet av sig, genom att hoppa ner framför ett T-banetåg. Den synen förföljde honom resten av hans liv.

  3. Sofia- Usch ja, verkligen fruktansvärt! Kram

    Imse- Ja det förstår jag, en sån sak måste vara svår att få bort från näthinnan. Kan tänka mig att så blir fallet för de som försökte hjälpa honom upp, måste vara hemskt att se honom dö på det sättet.

  4. Lustigt, det var EXAKT vad jag sa till Mats i morse. Att ”det ska du veta, i-n-g-e-n-t-i-n-g är värt att hoppa ner på spåret efter, utom Vera då”!

  5. Nej, fy fan vad hemskt. Fick såååå ont i magen utav att bara läsa om det.

    När jag bodde i Frankfurt hoppade en tjej, som stod och väntade på tunnelbanan brevid med min aupair-pappa, framför tåget. Efteråt visade det sig att hon var 32 år och ensamstående två-barns-mamma.*ryser*

    Krya på dig vännen!
    Kram

Kommentera

