Skottad kyrkogård

Trots att vi båda är förkylda så blev det en långpromenad även idag. Vi har ju en hel del kyrkogårdar runt oss, men tidigare gick jag aldrig in. Det var först i somras som Marcus fick mig att inse tjusningen i att gå runt där och nu går jag ofta in och spatserar runt. Rogivande och fint.

Och idag upptäckte jag en annan bra sak med kyrkogårdarna, de är de enda ställena i området som är ordentligt skottade!!!! Fantastiskt bra när man går med barnvagn och idag var jag inte den enda där (som jag brukar vara) utan det var fullt med folk, allt från pensionärsgäng till joggare. Intressant.

6 responses to “Skottad kyrkogård

  1. Tänkte promenera idag… men fy vad halt där stortraktorn skottat och glanspolerat snön.

  2. Tack för tummarna vännen!! Nu hoppas jag dom ger mig utslag imorgon eller på torsdag.🙂

    Kramar

  3. Vilken fin blogg du har gjort. Visst är det skönt att börja om på ny kula ibland. Ska lägga in en länk till dig på min blogg!! Kram Susanne

Kommentera

