Skön söndag

Det är otroligt så snabbt man glömmer ibland… Jag tänkte skriva att hela söndagen har varit underbar och på riktigt hade jag helt glömt bort ”helvetesnatten” och hur trött jag egentligen är. Fast det är väl bra att jag fokuserar på det som är bra istället ;).

Ja prinsessan hade ingen lust avv sova igår och jagsomnade tom före henne! Hon sov till 04.30 vilket var helt ok, men sen vet jag inte vad som hände. 05.30 ville hon ha mat, 07 likaså och 08.30… Det är ju omöjligt att hon var så hungrig, men där hade jag visst fel.

Vi hade i alla fall en mysig morgon ihop och sen fotade jag lite smycken (bilder kommer i veckan). På eftermiddagen åkte vi till Nacka Forum och lämnade smycken på Parelle och hade sån tur att vi fick ihop en fika med Annika :).

Shopping, veckohandling, skratt, lek och middag har det också blivit och nu slappar vi resten av kvällen. En bra dag helt enkelt!

2 responses to “Skön söndag

  1. Så där är det för mig också. Glömmer jobbiga nätter dagen efter:o)

Kommentera

