Melodifestivalen

Jag som är värsta Melodifestivalfreaket har i år tydligen varit på en annan planet för det var först igår (när TV-bilagan kom) jag fick reda på att det börjar ikväll!!

Fortfarande vet jag inte vilka som ska vara med (förutom Salem) och lyssnat på låtarna i förväg som jag brukar göra har inte heller blivit av. Jag har tappat stinget helt!! Något Joakim är väldigt glad över för milt sagt kan jag säga att han avskyr hela fadderitten. Men jag måste nog sätta på någon gammal schlagerskiva och komma in i den rätta stämningen nu ;).

4 responses to “Melodifestivalen

  1. Samma visa här, schlagertåget har gått mig helt förbi. Men lite kik ikväll får det nog bli trots allt.

  2. Vad tyckte du nu då? Jag tyckte det var en riktigt bra delfinal.
    Gillade salem och Pain of salvation starkt!

Kommentera

