Jockes alternativa Melodislaktfestival

Hejsan här kommer mitt första inlägg i bloggen och det kommer ju självklart att handla om hur jag tycker att melodifestivalen ska se ut.

Här kan ni följa ALLT som händer runt festivalen. Glöm inte att ringa och rösta! (eller rösta i kommentarsfältet)

1. Artist: Kasabian               Låt: Vlad the impaler

Telefon nr: 111111111

2. Artist: Plan B                     Låt: Stay too long

Telefon nr: 22222222

3. Artist: Armand van Helden & A-TRAK present Ducksauce  Låt: Anaway

Telefon nr: 33333333

4. Artist: Florence + The machine         Låt: You got the love

Telefon nr: 44444444

5. Artist: Nääk                                            Låt: Namnet va`Nääkish

Telefon nr: 55555555

6. Artist: Staygold & Robyn                    Låt: Backseat

Telefon nr: 66666666

7. Artist: Jonathan Johansson              Låt: Aldrig ensam

Telefon nr: 7777777

8. Artist: Kite                                                Låt: I give you the morning

Telefon nr: 88888888

Hoppas att ni får en fanatstisk Melodislaktfestival!

PS: Som stolt FAR måste jag meddela att MOLLY KRYPER! DS

4 responses to “Jockes alternativa Melodislaktfestival

  1. KUL med inlägg från herrn i huset också! Stolt kan jag tänka mig över en krypande prinsessa!

  2. Tack, men jag håller mig nog till den ”vanliga” festivalen iallafall *s*
    Jag hejar på Molly!!
    Hon är anledningen till att mina pengar går till smycken, hon är ju så mysig att gosa med 🙂

    • Hm, vet inte om jag ska berätta att jag har MASSVIS med nyheter som kommer upp på sidan i veckan… För plånbokens skull får vi hoppas att det inte är något du gillar ;). Men du får gärna komma hit och gosa med Molly ändå!! Kram

  3. Okej, jag måste erkänna att jag gillar alla låtarna ovan förutom nr 1 och 5.

    Faktum är att låt 6 är min favoritlåt just nu, 4:an är också riktigt bra och sen kommer 3, 7, 8 och 2.

Kommentera

