Jobbdag

Idag har jag jobbat i butiken igen och fast att jag tycker att det är roligt att jobba där så är det trist att vara borta från familjen. Jag förstår mer och mer hur Joakim känner det varje morgon… Tänker också på att det inte är så långt kvar tills det blir jobb på heltid för mig och Joakim blir hemmapappa. Ena delen av mig tycker det är jättebra och andra delen skriker att jag vill vara hemma med Molly jämt.

I alla fall så var det mysigt att komma hem. Molly var nybadad och Joakim höll på att baka bröd och förbereda middagen. Det kan jag lätt vänja mig vid att komma hem till🙂.

Joakim krävde förresten en bild på hans fantastiska rågbröd (de smakade ljuvligt gott) så här kommer den.

2 responses to “Jobbdag

  1. Låter superskönt! Här är en som skulle behöva lite tid ifrån familjen just nu… Kram s

    • Ja det är skönt att vara själv en liten stund, men jag längtar hem ganska snart igen… Förstår att du behöver lite ”egentid” och hoppas att du kan ta dig det också! Kram

Kommentera

